Playing online casino Malaysia through Alibaba33 online casino Malaysia can be a fun and rewarding experience for those who enjoy playing games for fun. judipoker365.comBet on your favourite slots, live, sporting events and win big! If you enjoy tng wbet qtech live22 sports, slots like Mega888 ewallet Alibaba33 online casino Malaysia has something for you.

Viagra Malaysia treat erectile dysfunction with the original ED treatment that has helped men feel confident in bed for viagra in malaysia decades. We’ll connect you with a licensed healthcare provider to evaluate if our prescription ED treatments could be right for you, including super-affordable generic Viagra viagramalaysiaofficial Viagra is an oral ED medication that works by suppressing an enzyme in the body called PDE5.

Playing online casino Malaysia through Alibaba33 online casino Malaysia can be a fun and rewarding experience for those who enjoy playing games for fun. trusted online casino malaysia alibaba33Bet on your favourite slots, live, sporting events and win big! If you enjoy joker123 xe88 sbobet sports, slots like Mega888 ewallet Alibaba33 online casino Malaysia has something for you.

trusted online slots malaysia

Playing online casino Malaysia through Alibaba33 online casino Malaysia can be a fun and rewarding experience for those who enjoy playing games for fun. https://hotelfantazie.cz/wp-content/uploads/2021/06/Mobile_Slot_Game_Malaysia_Top_trend_netent_playson_quickspin_playstar_dream_tech_micro_cq9_rtg_jili_spade_gaming_habanero_gameplay_super8_play_n_go_playtech_pragmatic_play_funkygame_asia/Bet on your favourite slots, live, sporting events and win big! If you enjoy sports, slots like Mega888 ewallet Alibaba33 online casino Malaysia has something for you https://hotelfantazie.cz/wp-content/uploads/2021/06/Mobile_Slot_Game_Malaysia_Top_trend_netent_playson_quickspin_playstar_dream_tech_micro_cq9_rtg_jili_spade_gaming_habanero_gameplay_super8_play_n_go_playtech_pragmatic_play_funkygame_asia/.

Playing online casino Malaysia through Alibaba33 online casino Malaysia can be a fun and rewarding experience for those who enjoy playing games for fun. https://hotelfantazie.cz/wp-content/uploads/2019/03/ewallet_casino_malaysia_live_slots_judi_mega888_kiss918_918kiss_918Kaya_live22_lpe88_joker123_xe88_duitnow_tng_wbet_777_online_king855_clubsuncity2_newtown_apk/Bet on your favourite slots, live, sporting events and win big! If you enjoy sports, slots like Mega888 ewallet Alibaba33 online casino Malaysia has something for you https://hotelfantazie.cz/wp-content/uploads/2019/03/ewallet_casino_malaysia_live_slots_judi_mega888_kiss918_918kiss_918Kaya_live22_lpe88_joker123_xe88_duitnow_tng_wbet_777_online_king855_clubsuncity2_newtown_apk/.

Nominowani Wizjoner Przestrzeni
Nominowani – Wizjoner Przestrzeni
13 października 2019
Nominowani Start-up Roku
Nominowani – Start-up Roku
15 października 2019
Show all

Nominowani – Skuteczna Kampania Marketingowa

Nominowani Skuteczna Kampania Marketingowa

Kategoria skierowana do firm lub wszelkich instytucji z Dolnego Śląska, które w ostatnich dwóch latach zainicjowały oryginalną i skuteczną kampanię marketingową (w tym promocyjną lub wizerunkową), budującą lojalność, sympatię lub zaangażowanie odbiorców. Doceniamy innowacyjne podejście do określania grupy docelowej, intrygującą oraz angażującą treść, spójny i trafiony język oraz dopasowane kanały komunikacji. Kampania Marketingowa Roku powinna wyróżniać się współmiernym zaangażowaniem środków finansowych, czasu pracy oraz efektów jakie przyniosła. Cel zwycięskiej kampanii musi być mierzalny, a zaprezentowany w zgłoszeniu ankietowym końcowy rezultat świadczyć o jej skuteczności.


W 16. edycji Dolnośląski Gryf – Nagroda Gospodarcza nominowani w kategorii Skuteczna Kampania Marketingowa są:

Vantage Development (GK) – jedna z największych dolnośląskich spółek deweloperskich, której misją jest tworzenie „miejsc do życia i pracy”, a nie tylko budowa mieszkań i biur. Jednym ze sztandarowych projektów spółki jest Port Popowice, realizowany na obszarze dawnego portu rzecznego. Kampania marketingowo-PRowa „Historia jest w każdym z nas”, prowadzona była od kwietnia 2018 roku do końca marca 2019 roku. Jej efektem jest odwiedzenie strony www przez ponad 250 tys. osób, 260 publikacji oraz zasięg postów na Facebooku sięgający ponad 260 tys. użytkowników. Kampania związania z uruchomieniem sprzedaży produktu wygenerowała koszt kontaktu o ponad 50% niższy niż średnia dla wszystkich pozostałych inwestycji dewelopera w ubiegłym roku. Materiały marketingowe oraz PR-owe bazowały na archiwalnych zdjęciach portu rzecznego. Fotografie pozyskano m.in. z zasobów Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Wrocławskiego, niemieckiego Deutsche Fotothek oraz Ośrodka Pamięć i Przyszłość. Akcje promocyjne bazowały również na historii dawnych mieszkańców tych terenów. Podczas wmurowania kamienia węgielnego, wmurowano również kapsułę czasu, w której znalazły się listy wrocławian do przyszłych mieszkańców stolicy Dolnego Śląska wybrane podczas konkursu „Zostaw po sobie ślad dla przyszłych pokoleń”. Kampania „Historia jest w każdym z nas” pozwoliła na szerokie dotarcie do  potencjalnych klientów, ale również na zaangażowanie grup społecznych w tworzenie historii Portu Popowice. Wrocławianie mogli podzielić się swoimi doświadczeniami, być świadkami ważnych momentów w procesie realizacji projektu oraz pozostawić po sobie ślad dla przyszłych pokoleń.

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. (ARAW) – spółka non-profit, która odpowiada za promocję gospodarczą oraz pozyskiwanie bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Realizuje projekty związane z rozwojem samorządów, szkolnictwem zawodowym i wyższym oraz strategiami rozwoju lokalnego. Jej akcjonariuszami jest 30 samorządów gminnych z większościowym udziałem Miasta Wrocław. ARAW posiada duże doświadczenie w realizacji kampanii promocyjnych i wizerunkowych pokazujących akademickość Wrocławia oraz potencjał gospodarczy regionu. Do ich efektów należy m.in. wzrost zainteresowania krajowych i zagranicznych inwestorów gminami Dolnego Śląska oraz zwiększenie liczby talentów aplikujących na wrocławskie uczelnie. Kampania promocyjno – wizerunkowa realizowana w ciągu dwóch ostatnich lat ukierunkowana była krajową i zagraniczną promocję wybranych gmin Dolnego Śląska. jako atrakcyjnych gospodarczo i inwestycyjnie, a także przedstawienie Wrocławia, jako ośrodka akademickiego z uczelniami, kształcącymi na najwyższym poziomie. Akcja objęła m.in. udział w międzynarodowych targach inwestycyjnych, edukacyjnych i technologicznych, spotkania B2B z zagranicznymi firmami, stoiska ambientowe, reklamę digital i outdoor na europejskich lotniskach oraz przygotowanie artykułów do prasy biznesowej. Przeprowadzono też kampanię internetową na zagranicznych portalach dotyczących inwestycji, technologii, edukacji i wyboru studiów, a  w krajowych stacjach telewizyjnych emitowano spot promujący akademickość, gospodarkę i atmosferę Wrocławia. Do efektów całej akcji promocyjnej należy 25 zagranicznych wysokotechnologicznych inwestorów oraz fakt, że 60 tys. zagranicznych i 130 tys. polskich kandydatów zapoznało się z informacjami o wrocławskich uczelniach. Najważniejszym efektem jest jednak stworzenie nowego produktu o międzynarodowym zasięgu – Made in Wrocław, który odnosi sukcesy dzięki unikalnemu połączeniu dużego i małego biznesu z potencjałem kół naukowych i startupów wrocławskich uczelni.

Przetwórnia Warzyw Michał Sznajder – firma rodzinna z niemal 60 letnią tradycją uprawy i kiszenia warzyw w Dolinie Baryczy. Warzywa uprawiane są w zgodzie w naturą, dojrzewają powoli w swoim rytmie, zbierane sezonowo i kiszone zaraz po zbiorach. Wszystkie produkty posiadają wysokie walory zdrowotne. Kiszonki Sznajderów jeszcze niedawno były zupełnie nieznane poza Doliną Baryczy. Cztery lata temu rozpoczęto budowanie marki kiszonek premium oraz tworzenie własnej sieci sprzedaży. Firma przeszła duże zmiany w zarządzaniu produkcją, zapasami, finansami, ale przede wszystkim opracowano strategię marketingową, stawiając na rodzinny, prawdziwy i naturalny charakter działalności. Kampania marketingowa w Przetwórni Sznajderów to filozofia i  strategia marketingowa oparta na biznesie społecznie odpowiedzialnym. Do jej efektów należy m.in. stworzenie z kiszonek produktów markowych, dotarcie do sklepów i restauracji poprzez konsumentów, udowodnienie, że kiszonki mogą być pyszne, a także edukacja dzieci i młodych pokoleń, że warto jest kiszone, bo jest zdrowe. Ze względu na brak środków, budżet na kampanię był niski. Postawiono natomiast na kreatywność, innowacyjność, prawdziwość, szczerość przekazu i otwartość. Kampania prowadzona była głównie w mediach społecznościowych, prowadzone były również działania PR-owe. Zorganizowano Dni Otwarte, takie jak Ogórkorwanie i Bobobranie. Na te wydarzenia przyjechało łącznie ponad 2,5 tys. chętnych, co zaowocowało pozytywnymi komentarzami w Internecie, a w efekcie znacznym wzrostem długookresowej sprzedaży. W ciągu ostatnich 2 lat firmę odwiedziło też  ok 3 tysięcy dzieci ze szkół i przedszkoli, których rodzice zainteresowali się produktami Sznajderów. W ciągu 2 lat zbudowano markę M.Sznajder jako solidnego producenta najwyższej jakości kiszonek.

Gratulujemy!

Nominowani Skuteczna Kampania Marketingowa